OBJECTIUS

Els objectius que ens plantegem són:

  1. Aprendre i identificar els diferents minerals que hi ha a l’escola.

  2. Realització de fitxes amb les característiques dels principals minerals. Aquestes serviran perquè en un futur els alumnes de l’escola La Salle Manresa, puguin estudiar-los correctament.

  3. Classificació i ordenar els diferents minerals.

  4. Fer un pressupost pel material que utilitzarem per l’escola que ens servirà per construir les caixes per guardar els minerals.

  5. Saber identificar els principals minerals que tenim a l’escola, al final d’aquest projecte.

  6. Difondre i fer conèixer a l’escola de la realització d’aquest projecte (equip directiu de La Salle Manresa).

  7. Comunicar amb el llenguatge adequat als nostres companys de 4t d’ESO del projecte realitzat al llarg del curs 2013-2014 i dels seus beneficis.

  8. Realitzar diferents rutes per Manresa sobre les diferents roques utilitzades per construir cases, plaçes ...

  9. Realització de diferents fotografies dels minerals i roques estudiades en aquest projecte. També farem fotografies de les rutes de roques urbanes de Manresa.

 

JUSTIFICACIÓ DEL PROJECTE

A l'hora d'escollir el projecte hem començat triant un àmbit de treball que és l'àmbit escolar.
Després vam fer un DAFO que consisteix a fer un full per decidir quin projecte triar després dels que vam pensar 
Aquest D.A.F.O és necessari per saber les ventatges i desventatges del projecte que voldriem triar. 
A continuació hi ha el D.A.F.O que hem realitzat:

 

D.A.F.O

Debilitats
1.Els minerals no porten etiqueta.
2.Els minerals estan desordenats i manca informació.   
3.Desconeixement dels minerals que tenim

Amenaces 
1.Falta de material i diners. 
2.Desconeixement en el preu dels materials.

 
Fortaleses
1.Hi ha molts minerals i això ens ajuda en la nota del nostre treball
2.Classe còmoda i amplia per fer el projecte.
3.Tenim bones fonts d'informació
4. A l'escola es treballa la geologia


 

Oportunitats 
1.Aprendre més sobre els materials de biologia.
2.Ampliar el nostre coneixement.
3.Prou temps per poder acabar el projecte decidit.
4.El nostre centre necessita aquest projecte
 


Apartir del D.A.F.O hem pogut triar el projecte més adient i savem que aquest treball pot ser necessari pel centre ja que els alumnes tindran una font d'informació directe per part de l'escola